Motor |
Tip motor |
4 timpi |
Cilindree |
747 cm3 |
Nr. de cilindri/Configuraţie |
3/In-line, SOHC |
Alezaj x cursă |
65,0 mm x 75,0 mm |
Randament al axului elicei la limită medie |
29,4kW / 5.500 rpm |
Limită de operare completă al acceleratorului |
5.000 - 6.000 rpm |
Sistem de ungere |
Carter umed |
Sistem de alimentare cu combustibil |
IEB |
Sistem de aprindere/avans |
TCI |
Sistem de aprindere |
Electric cu pornire prin amorsare |
Raport de demultiplicare |
2.00 (26/13) |
Dimensiuni
|
Înălţime recomandată a traversei bărcii |
S:414mm L:536mm |
Greutate cu elice |
F40FEDL: 95.0 kg, F40FEHDS: 97.0 kg, F40FEHDL: 102.0 kg, F40FETS: 94.0 kg, F40FETL: 98.0 kg |
Capacitate rezervor carburant |
separat, 25 Litri |
Capacitatea rezervorului de ulei |
1,5 Litri |
Caracteristici suplimentare
|
Control |
Eche (EHD), Control de la distanţă (ET + ED) |
Metoda asietă & înclinare |
Asietă şi înclinare asistate electric (ET), Asistenţă înclinare hidro (ED+EHD) |
Tambur de inducţie / Alternator |
12V - 17A with rectifier/regulator |
Limitator asietă (numai pentru cele cu control de la distanţă) |
- |
Imobilizator motor |
YCOP |
Elice |
Opţiuni disponibile |
Model cu elice care se roteşte în sensul acelor de ceas |
- |
Pilotarea în apele puţin adânci |
Standard |
Digital Network Gauge II (LCD Color) |
- |
Digital Network Gauge (Rotund/Pătrat) |
Optiune |
Cu turaţie variabilă RPM |
Cu DN Gauges sau eche m-f |
Sistem de încărcare cu două baterii |
- |
Shift Dampener System (SDS) |
- |
Observaţie |
1, |