Motor |
Tip motor |
4 timpi |
Cilindree |
362 cm3 |
Nr. de cilindri/Configuraţie |
2/In-line, SOHC |
Alezaj x cursă |
63,0 mm x 58,1 mm |
Randament al axului elicei la limită medie |
11,0kW / 5.500 rpm |
Limită de operare completă al acceleratorului |
5.000 - 6.000 rpm |
Sistem de ungere |
Carter umed |
Sistem de alimentare cu combustibil |
1-Carburatoare |
Sistem de aprindere/avans |
CDI |
Sistem de aprindere |
Electric (E, EH, EP), Manual (MH) cu pornire prin amorsare |
Raport de demultiplicare |
2.08 (27/13) |
Dimensiuni
|
Înălţime recomandată a traversei bărcii |
S:438mm L:565mm |
Greutate cu elice |
F15CMHS: 51.0 kg, F15CMHL: 53.0 kg, F15CES: 52.0 kg, F15CEL: 54.0 kg, F15CEHL: 56.0 kg, F15CEPL: 60.0 kg |
Capacitate rezervor carburant |
separat, 25 Litri |
Capacitatea rezervorului de ulei |
1,6 Litri |
Caracteristici suplimentare
|
Control |
Eche (MH,EH), Control de la distanţă (E, EP) |
Metoda asietă & înclinare |
Înclinare electrică (EP), Manual (MH, EH, E) |
Tambur de inducţie / Alternator |
12V - 10A with rectifier/regulator ** |
Limitator asietă (numai pentru cele cu control de la distanţă) |
- |
Imobilizator motor |
- |
Elice |
Inclus |
Model cu elice care se roteşte în sensul acelor de ceas |
- |
Pilotarea în apele puţin adânci |
Standard |
Digital Network Gauge II (LCD Color) |
- |
Digital Network Gauge (Rotund/Pătrat) |
- |
Cu turaţie variabilă RPM |
- |
Sistem de încărcare cu două baterii |
- |
Shift Dampener System (SDS) |
- |
Observaţie |
1, ** Opţional pentru MH model standard pentru E model |