• BLAST.
• ECOmo – ajustarea amestecului aer combustibil in functie de emisiile de noxe.
• Compatibiltate NMEA 2000.
• Design imbunatatit al carcasei cutiei transmisiei.
• Cel mai usor din clasa sa.
• Silentios si curat indeparteaza necesitatea unui motor auxiliar pentru traulare.
• Cel mai silentios (cel mai scazut nivel in dBA) in clasa sa.
• Cea mai rapida acceleratie din clasa sa.
• Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
• Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.
Cantarind doar 110 kg, noul motor proiectat complet, racit cu apa, in 3 cilindri, 998 cmc, 12 supape SOHC, incorporeaza injectia electronica de combustibil si revolutionarul sistem BLAST – Boosted Low Speed Torque – de la Honda pentru o accelerare rapida. Testat in Australia pe doua modele diferite de barca, acceleratia sa pana la 20 de noduri a fost cu 10% mai rapida, decat a motoarelor a doi competitori majori.
Dispune de ECOmo – ajustarea amestecului aer combustibil in functie de emisiile de noxe, in vederea obtinerii unei economii de combustibil exceptionale in regim de croaziera. Testele au aratat un consum de mai putin de 7 l/h, in turatie de croaziera, cu pana la 25% mai putin decat concurentii.
Pe langa toate acestea, are in dotare dispozitivele necesare afisarii informatiilor legate de parametrii motorului si combustibilului pe ecranul GPS, conform reglementarilor NMEA 2000.